DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 21.01.2019 09:44:50 

Jawa 50 - Mustang 23 - Stadion S11

Jawa 23 RS

 Jawa 23 Mustang RS 

 

 Tato sekce je věnována závodníku Ondrovi Rechcíglovi a jeho stroji Jawa 23/50 RS, fotky a jeho poutavé příběhy budou postupně přibývat. 

 

.... Sezóna  2012 ....

 

 

Příprava na  - Venkovský Šanpionát     http://www.trtenicecup.cz/

                      - Socialistik Dragster         http://www.socialistik-dragster.cz/

 

 

  

 

Tabulka na startovní číslo

 


 29.3 2012

 

Válec:  upravený 2K bez pomocných výfukových okének

Hlava:  origo, upravený spalovák

Píst:  jednokroužkový píst

Karburátor:  převrtaný origo karbec na 18,5mm

Filtr:  molitanový, přímý

Převodovka:  zatím origo, do budoucna určitě rychlý 3Q

Výfuk:  zřejmě origo výfuk nebo Hikone + jiné výfukové koleno 

Zapalování:  origo upravené

Tachometr:  digitální ...  pouze ale do 99 km/hod. , doufám že bude stačit  :-)

 

 


1.4 2012

Snížená hlava

 


 4.4 2012

Píst s výše umístěným kroužkem

 

!!! Už to jede, už to točí :) !!!

ale nebrzdí ..... cheeky

 


  14.4 2012  

Příprava dalšího RS motoru:

- Válec bude opět upravený 2K

- nové ložiska SKF

- Klika po GO s jehlami

- komplet nová převodovka

- nový startovací segment

 

 

          

 

 


16.4 2012

Během testování u nás na panelce jsem přehlédl v té vysoké rychlosti díru, vlétl do ní a výsledkem je výfuk Hikone již po smrti a bouchlé kolo, moje kůže tentokrát vydržela bez újmy.

 

    

 

- Příprava nového originálního výfuku + nové koleno

 


 18.4 2012

- už se to pomalu sestavuje

 

  


15.5 2012

Příprava na první závody s novým motorem a podvozkem

 

20.5 2012

 

Opět příprava dalšího 2K válce pro závody RS


SOCIALISTIC DRAGSTER

sobota 26.5.2012 Katusice

25.5.2012 jsem ve vydal na první závody s RS strojem, okolo 18. hodiny jsem přijel do Katusic, kolem 19:00 jsem se vydal na závodní trať naladit můj stroj, po naladění motoru a správně zvolenému převodu se motor roztočil po 200m na neuvěřitelných 81km/hod, a tak jsem byl velice spokojenej, poté jsem přijížděl do depa a najednou přestala vystavovat spojka, po zmáčknutí spojkové páčky slyšim z motoru neuvěřitelný rachot , tak jsem motocykl položil na bok, rozdělal víko od motoru a koukám že se mi povolil spojkovej koš.... vše jsem opravil a jel jsem to projet do vzdálené veznice a spojka opět fungovala, parádá !!!! :D Druhý den jsem se šel zapsat na startovní listinu a zařadili mě do kategorie speciál, tak jsem si říkal že proti speciálům nemám žádnou šanci, zklamaný jsem šel k depu k mému stroji, Start se blížil..... na start se proti mě postavil fichtl 60ccm , a v duchu si říkám to nemám šanci.... startmaršál odstartoval a moje RS se postavilo na ,,Prdel,, naštěstí jsem ho ukočíroval , poté jsem zařadil za 2 vyspojkoval a napral jsem tam za 3 ..... projel jsem cílem a koukám a fichtl 60ccm 20 metrů za mnou..... tak jsem mustanga poplácal po nádrži :D ........  v sobotu jsem jezdil se syrovým válcem než se zajetým ostřejším v pátečním dni,píst se odporoučel,, proto časy byly horší

startovní číslo 20 Rechcígl Ondra Jawa 50 1.jízda 16.13s (61km/h) 2. jízda 16.5s (57km/h) 3. jízda 15.5s (68km/h) souhrn 15.815s

,, celkem mě to hodilo na 4. místo ve Speciálech......

 

           

 

  

 


 TT KOSTELEC - 3. podnik letošního Venkovského šampionátu

30.6.2012

První vystoupení na VŠ.

Závod jsem z technických důvodů nedokončil, nedobrovolně jsem odstoupil v prvním kole.


4.8. 2012

Mlékojedská 60-tka

 

Dojel jsem na 7. místě

 


1.9.2012

Veterán dech 2012

Opět jsem dojel na krásném 2. místě jako v loňském roce 

 

 


 

Sezona 2013

1.10.2012

Vložka válce znova venku

 

 


5.10.2012

Příprava - komplet nového podvozku + zpevněné přední origo tlumiče po GO

                       -  karbec na 18,5mm


START NOVÉ ÉRY 4.4.2013

Válec už je nasazen, motor se všemi díly a první zajížděcí jízda za námi.